سازنده این ماشین شرکت Covert Tuning Dynamics (والا من خودم اولین باره که اسمشو میشنوم) اومده یه مورسیولاگو رو تیون کرده و تبدیل کردتش به قوی ترین ماشین جهان. بزارید در مورد خود ماشین یکم توضیح بدم. مورسیولاگو (با تلفظ ایتالیایی مورچیه لاگو) رو که هممون میشناسیمش که یه زمان باحال ترین ماشین لامبو بود که بعدا اونتادور جانشینش شد. زمانی که لامبو اینو تولید میکرد، هر کاری که میتونست کرد تا قدرت این ماشین زیاد بشه و نتیجه نهاییش هم بد نشد، در واقع عالی شد. 640 اسب بخار. یعنی این ماشین دیگه جا نداره تا قدرتش زیاد تر بشه چون خود لامبورگینی تمام کارهارو کرده. برای همینه که معمولا تیونر ها ماشین های معمولی رو تیون میکنن مثلا برابوس cls رو تیون کرد یا mpower M5 رو تیون کرد. چون واقعا تیون کردن ماشین های سوپر اسپرت کار حضرت فیله. اما این شرکت گمنام یه لقمه خیلی گنده به نام مورسیولاگو رو برداشت و از روکش صندلیش گرفته تا پیشرانه رو عوض کرد. خود شرکته گفته ما بیشتر رو سیستم های هوازی ماشین و سیستم اگزوز کار کردیم که کاملا از اون دو تا لوله که از پشتش زدن بیرون مشخصه و معلومه که هر کدومش اندازه یه 911 قدرت تولید میکنند. خلاصه سرانجام کار یه عدد باور نکردنی شد یه عددی که تا حالا تو اعداد هواپیما های جنگی دیده بودیم. 2000 اسب بخار! یعنی دو تا ویرون یا سه تا اونتادور یا 25 تا پراید.
حتما انتظار دارید که میشه با این ماشین با نور مسابقه درگ بدیم اما اینطور نیست. درسته که قدرتش دو برابر ویرونه ولی سقف سرعتش 405 کیلومتره یعنی تو سرعت به پای سوپر اسپرت نمیرسه چون تو سرعت 350 به بالا مهم ترین چیز ماشین طراحی ایرودینامیکشه نه موتورش که این ماشین ایرودینامیکش زیاد بالا نیست و ساخته شده برای سرعت 320 کیلومتر. هم چنین تو شتابش هم به اوانتدور یا ویرون نمیرسه و صفر تا صدش سه ثانیست. درسته که سریع ترین نیست ولی پر زور ترینه و به احتمال زیاد گرون ترین هم هست (هنوز قیمتی براش تایین نشده) و جالبه بدونید که تنها کسانی که میتونند بخرنش همین عربا هستند. اما که چی؟ اندازه سه برابر ویرون پولشو بدیم که به رفیقامون بگیم: هذا قوی السیاره. بعد رفیقمون که بوگاتی داره میاد میگه: بیا المسابقه؛ و بعد ازش میبازیم و رفیقمون میگه: هاهاها هو خورده العقلُ حماره…